slide show

Step by step

 
Såhär gjorde jag mina senaste naglar, hoppas bilderna var till någon hjälp. vill egentligen filma istället men det är så himla svårt för jag vet inte hur eller vart jag ska ha mobilen, finns det inget litet mobilstativ man kan ha eller nåt sånt? färgerna jag använde var iallafall isadora - nude skin och OPI - kiss me i'm brazilian.
isabella

åh så fina!

Johanna - A dream as a model ♥

Så duktigt gjort! :)

Mirjam Wallmark

Så himla snygga!
kram ♡

Ella - Ellas fitness

Snyggt! Och vilken stadig hand du måste ha för att kunna göra sådana detaljer!

anna

kul att se steg för steg bilder :)

Linnéa

Åh, vill lära mig din design <3

Svar: testa då! :)
Julia

Johanna

Åh så fint!

Esmeralda

sv. Tack så mycket! jag blev riktigt nöjd faktiskt :D

VERONICA - modeblogg

Gud så otroligt inspirerande! Riktigt inspirerande tjejen! :) Vad roligt. Åh detta bara måste jag testa!! Kramkram

Svar: ja testa! :)
Julia

Michelle

Snyggt! MÅSTE verkligen göra leopardnaglar snart!!

Svar: jaaa det tycker jag!!
Julia

Emma Olsson

Men ååh så fin!!:o

Svar: tack :D
Julia

SARA

Vilka snygga naglar! :))

Celine

Fattar fortfarande inte hur du får till det! Så sjukt snyggt!

Svar: haha tack!
Julia

V I L M A L A ♔

Vad fina nalgar ^^

Amanda [SPONTAN]

Älskar dina step by step-inlägg :)

Svar: Kul att du gör det! :)
Julia

Natalie Salazar

riktigt fint du är såååå duktigt! kul att se steg för steg :D

Lisette Kepp

måste köpa mig små penslar och börja göra lite själv. står alltid och velar när jag går förbi dem i affären..

Svar: ja men gör det! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: