slide show

Pretty little liars

Vet att det är väldigt många som ser på PLL men ni som inte har gjort det, seee det! det är så himla bra. ikväll sänds säsongsfinalen i USA och som vanligt kan vi i sverige se det imorgon, hoppas att vi får mycket svar från det här avsnittet. säsong 5 börjar i juni! ♥
 
Sara Ekman

så himla bra! :D

Nathalie Tegelstam

Älskar PLL, så bra!! kram

Julia T

Kanske får bli min nästa serie att kolla på :) snart avslutat sista säsongen gossipgirl så spännade :D haha

Natta

Jag hoppas också på många svar! :D

| BYSMJ | + all by me.

har faktiskt inte sett.. men tror jag ska börja kolla för har bara hört bra om den!!

Svar: Gör det :) :)
Julia

Mirjam Wallmark

Åh, pll är så bra!
sv- Tack så mycket :)
kram

frida christina

Kul med serier!

Michelle

Kanske när skola och sådan stress lugnar sig så kan jag ge PLL en chans :)

art by tina

Började titta men nu har det blivit ett rejält glapp, får haka på senaste säsongen och se om jag fortfarande tycker det är bra. Tröttnade någonstans.

caroline

Den där serien verkar bra! :)

Svar: Den är bra ;)
Julia

Anonym

Den sluta så himla spännande :D jag älskar den serien, snygg blogg du har
checka gärna in på min blogg!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: