slide show

På min önskelista

 
Som det nagellacksfreak jag är det jättejobbigt när alla fina vårlack kommer ut för man vill ju bara ha alla, varenda en från varje kollektion, spelar ingen roll om dom liknar varandra eller om jag redan har 25 st liknande, jag vill ha alla ändå! huuuur fin är inte CG's vårkollektion? ska försöka haffa några i USA om dom finns kvar för deras lack är rätt svåra att hitta i butiker i sverige.
 
har haft lite svårt för rosé guld men börjar gilla det mer och vill gärna ha en rosé färgad klocka och en svart lite casual klänning som man kan ha boots till och skinnjacka under de lite mer kyliga sommarkvällarna. ♥
Emma

Åh det där skulle verkligen inte sitta fel! :)
Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: