slide show

Nly eve dress

 
Om jag skulle gått på studentbalen det här året istället för förra så skulle jag lätt bära den här klänningen, jag älskar långklänningar men är lite för kort för det så då hade den här varit bättre och hur fin är den inte? hade gärna haft den i min garderob om jag hade vetat när jag skulle använda den, det är ju inte riktigt en klänning man går ut med på krogen liksom. men den är riktigt snygg hur som helst! ♥
Nathalie Tegelstam

Jätte snygg klänning :) kram

Rebecka

Svar:
Åh det gör jag med! :)

Kram

Emma Broberg

oj så himla fin och festlig :D ha en bra kväll, kramkram. <3

V I L M A L A ♔

den var faktiskt grymt fin! kram <3

Sofia

Wow vilken fin. :)

Sara Ekman

söt :)

anna

himla fin!

F R I D A - M A R I A

Så söt klänning!

Hanna

Vilken söt klänning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: