slide show

More details from my room

 
Jag har redan visat er en massa detaljbilder från mitt rum men här är några till som jag tog idag. är det bara jag som sparar biljetter till olika sevärdigheter (hittade biljetter till empire state building, WB studios och eiffeltornet idag hehe) och även flygbiljetter? jag tycker iallafall att det är kul att ha kvar sånt. ♥
Celine

Tycker att ditt rum ser jättemysigt ut! Älskar din säng!

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Ja, jag älskar min 4s men jag hade älskat den mer om den hade haft gulddetaljer. haha

Sara Ekman

Nice :)

Natta

Jag tycker ditt rum är så snyggt! :D Och nä, du är inte ensam om det. Jag sparar tom tågbiljetter till småresor. Haha! Men det är minnen och av någon anledning känns det fel att slänga såna saker!

Svar: Haha ja eller hur, så kul att kolla på sen ;)
Julia

Cissi Larsson

Vilket fint rum du har! Kul att se bilder från det :) Det är roligt att spara saker som biljetter och så ju! :)

Hjälp gärna mig och min hund om att bli Sveriges gulligaste djur, på samma gång kan du även vara med och tävla om att bli publicerad som veckans blogg i en hel vecka! :) Låter det intressant, kolla då in min blogg!

Amanda [SPONTAN]

Men åh vad kul att ha sparat massa biljetter, ångrar verkligen att jag inte sparat alla mina :)

Svar: Ja det är så kul att ha :)
Julia

Amanda Johansson

Vad fint du har det :)

frida christina

Fint rum du har!

Linnéa

Fina bilder - gillar verkligen din "resehörna" <3

Josefine

Ser riktigt mysigt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: