slide show

Just something

 
Hade inte riktigt nån idé till dom här naglarna utan målade bara lite som jag kände och det blev ju inte så himla lyckat, hej kladdiga diamanter liksom haha! nej borde inte vissa upp dom här naglarna men oftast så har ni inte samma åsikter och ser inte samma sak som jag gör så förhoppningsvis gillar ni dom lite mer än vad jag gör hehe..
Linnéa

Fint :P
Haha, ja jag får ta och testa <3

Emma

Så otroligt fint det blev! :)
Kram

anna

blev ändå rätt fint ju :)

Nathalie Tegelstam

Riktigt snyggt :)

sara

Snyggt!

Alexandra - Lakeyours

Galet snygga!

Cassandra Lagermark

så snyggt :) att du klarar av att ha så långa naglar! Jag skulle typ inte kunna hålla i en penna med så långa naglar xD

Svar: haha nej men jag är van :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: