slide show

Insta lately

 
1. Vanliga galaxy naglar av mig. 2. en del av min OPI samling. ♥ 3. nagellack+energidryck=en bra start på dagen. 4. blev sminkad på jobbet (av en makeup praktikant) och kände knappt igen mig själv hahah! 5. vi kaaanske ska till barcelona med jobbet på jobbresa men vi vet inte helt säkert på om det blir av, vi trodde att det fanns plats så därför la jag upp bilden men det visade sig att det var fullbokat så vi kan bara åka om någon avbokar men hoppas vi kan åka. 6. nya tröjan+nagellack från ciaté. 7. selfieee. 8. nya naglar som jag målade igår, visar mer bilder ikväll.
Amanda

Fina du!

Linnea

Så häftiga naglar!
Svar: Så himla härligt! :)
Hoppas att du får en toppen start på den nya veckan?
Kram! ❤
//Ledsen för sent svar//

Linnea

Fina bilder :)
Ja, en av världens vackraste kvinnor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: