slide show

IDAG

 
Såhär har jag sett ut idag, invigde nya skjortan från cubus och där är även halsbandet från. nu ska jag göra iordning en skål med glass eller dricka en redbull, svårt val..får spara bullen tills jobbet imorgon tror jag haha och se på top model sverige, har ni någon favorit bland tjejerna än? jag gillar feben tror jag hon heter men ska bli spännande att se killarna också! och ja jag kollar på internet lite senare istället, vet att det går 19.30 annars.
Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D

MALIN

jättefin outfit! är det dr. denim-jeans? :)

Svar: Ja :D
Julia

Lina Johansson

- Visst är han!! :)

Johanna

Fin outfit! Kram

Hanna

Vad fint halsbandet är! :)
Sv: Ja, dom var super goda :)

NICOLE

men snygga ben du har människa!

sv ja det blev det :D

Svar: Haha nej men tack :p
Julia

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.

Vart är byxorna ifrån? :-)

Svar: Dr denim, finns bl.a på carlings :)
Julia

Anita

Snyggt :D

emelie andersson

åh så fin outfit, och så fin du är :)

sv: hihi ja men det är bra, tycker jag :D

Sara Ekman

coolt halsband :)

hanna

ja det var ett jäkligt bra pass :D

Ebba Axelsson

Sv: Ja, det är verkligen riktigt gott! :D

Jättefin blus. Kram :)

Michelle

Finis, älskar halsbandet!!! :)

Liborius

fint:)

caroline

Fiiiin! :D

Amanda Johansson

Finis :)

anna

fint :)

Frida

Supersnygg outfit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: