slide show

From another galaxy

 
Har sett en del bilder på galaxy naglar fast med ljusa färger istället och har velat testa det ett tag nu men har inte kommit så långt haha men igår så gjorde jag det och resultatet blev lite..sådär? är inte så fult men inte så himla fint heller. det var kul att göra iallafall och som ni ser använde jag rätt så många olika nagellack, det syns inte ens att jag använt alla men det har jag hehe. gillar ni dom? ♥
fellforbooks.blogg.se

Jag tyckte dem blev väldigt coola!

Sophie

Inte fint?!? Det var ju as snyggt, har försökt själv men det försvann med en gång haha!!

Svar: Haha tack :D
Julia

Anita

Snyggt!

Ida

Häftigt!

Lollee

Så snygga naglar!!!

Nathalie Tegelstam

Riktigt snyggt :)

anna

det blev ändå häftigt tycker jag :)

Hanna

åh så snygga! :D

SARA

Åh så snyggt! :)

Mirjam Wallmark

Jag tycker att det blev superfint, lite annorlunda från det vanliga tråkiga! ♡
sv- Ja verkligen :)

kram

Sara Ekman

Ascoola! :)

sophiejaneman [FOTOGRAF]

tyckte de var skitsnyggt! skulle inte du kunna göra en video eller liknande om hur du gör så färgerna smälter ihop så?:)

Svar: Ja kanske, får se :)
Julia

Amanda [SPONTAN]

Men jag dör vad snyggt!

♫♪ sandra

snyggt!

Sara

Sjukt snyggt! :D

Svar: Tack :D!
Julia

Ida Gratte

ååå så fina naglar :D

Svar: Tack :) :)
Julia

Fani

Men WOW. Riktigt jäkla grymma naglar verkligen, så fina! Duktig du är :)

Svar: Tack! :D
Julia

Lisette Kepp

som du sa, inte fula och inte heller snygga. Men har du verkligen använt alla lacken? Hur gör du? :)

Svar: Ja använde alla :) först ljuslila bas och sen kladda lite med de andra färgerna :)
Julia

Sarah

Va många nagellack du använda :P

sara

gud så läckert! :)

Svar: tack! :) :)
Julia

Sofia

Wow jäklar vad snyggt! :D Du är grym

Svar: tack! :D
Julia

Ebba Axelsson

Sv: Haha tack så mycket :D

Jag tycker de blev jättefina! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: