slide show

Fortsätter på blogg.se

Så jag har bestämt mig för att fortsätta blogga här på blogg.se nu ändå haha, det kändes mer rätt liksom. har inte bloggat på några dagar på vionno så har lite att ta igen, här kommer ett par naglar som jag målade för några dagar sen:
 
Annika

Snygga naglar!

Celine

Blogg.se är bäst tycker jag!
& så gaaaalet snygga naglar du har fått till!

Svar: tack :D!
Julia

Natta

Supersnygga! Vill ha liknande! Haha! :D Kul att du är tillbaka här igen! :-)

♫♪ sandra

snyggt!

Linnéa

Så himla fina <3

Ah ok, välkommen tillbaka till blogg.se då :p

Matilda

Otroligt fina naglar :D

sv: Åh ja drt var det verkligen!

Svar: tack! :))
Julia

Boel

Snyggt ^^

Sv: Okej, hon är inte så känd i Sverige :)

PINKPIERCINGS.se

Åh vilka fina naglar! :D

Svar: tack :D
Julia

Kaffehörnan

Vad fina naglar

Hanna

Vad snygga naglar :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh så fint!

Isabella

SNYGGT!

Just nu säljer jag helt nya plagg på Tradera, för mindre än halva priset. Ta en titt?
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3608849


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: