slide show

Fading silver

 
Vad skulle jag göra utan mina långa klor. ♥ såhär blev mina nya gelénaglar iallafall, gillar ni dom?
Josefine

Så jäkla snyggt!

Emma

SÅ otroligt fint det blev! Det där skulle jag inte tacka nej till! :)
Kram

Mirjam Wallmark

Så sjukt snygga! Vad duktig du är ♡

kram

Svar: tack :D
Julia

Natta

Jättesnygga! I'm in love! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

sara

Såå fint :)

Sarah Persson

Gör du dom hemma eller på salongen? .D

Svar: gör ju mina själv och gör dom oftast hemma :)
Julia

isabella

åhh vad snyggt! :D

Esmeralda

Gud vad snygga!! :D

Anonym

Riktigt snygga lätt ett av dina bästa naglar hittils

Svar: tack :)
Julia

Clara

Så fint med glittret!

Sara Ekman

fint :)

anna

himla fint med silver :)

Amanda Johansson

Åh så fina!

Lisette Kepp

Så snyggt! kan inte riktigt få till det där, vilket säkert är jättelätt. :)

Svar: ja nu tycker jag det är rätt så lätt :)
Julia

ELIN

så fint!

Rebecka

Otroligt fina!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: