slide show

DIPDYE

 
Fick nåt ryck nyss och slängde i lite rosa 'färg' (ingen riktig färg utan det mesta går ut efter en tvätt) i mitt löshår, det ser dock ut som att nästan allt fastnade i handduken istället så får se hur det blir när man sätter i det sen. jag använde iallafall min 'hårskugga' som jag köpte i höstas/vintras på kicks, det finns fler färger att välja mellan också.
Jen

Snyggt! Har du bild på hela håret? :D testade fake dipdye med kritor förut men det fastnade så himla dåligt på håret :(

ALVA (foto) ♡

Blev ju bra ändå ju, snyggt och smidigt tycker jag!
Sv: tack, älskar den jag haha

Linda

snyggt

Caroline Blomberg

men åh va coolt!

- Caroline

Skitsnyggt :D

Nathalie Tegelstam

Så himla snyggt :) kram

Sara Ekman

Dip dye är så snyggt :)

Felicia

Är den bättre än maskara? :P

SV: ja

puss

Svar: jag tycker det ja :)
Julia

Anita

Hihi, snyggt ;D

myrinsfoto

Cooolt! Skönt att det finns alternativ som inte är permanenta :)

Sara

Snyggt! :D

Michelle

Coolt! Visa resultatet på huvudet ;)

Julia

va fränt :) kan man se om man gillar det!

anna

fint! :)

Sarah

De e så snyggt me dip dye :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: