slide show

Brazilian sunset

 
Målade dom här naglarna i helgen, ääälskar färgerna tillsammans men däremot blev det inte så fint vid nagelbanden men men. alla OPI lacken är från deras underbara brazilkollektion och visst är dom små flaskorna söta haha? ♥
JOSEFINSDREAM♡

herregud va coolt! love it!

Nathalie Tegelstam

Gud så snyggt :) kram

Linnéa

Tjusigt, vill verkligen ha det gula lacket <3

Kan verkligen rekommendera filmen, superbra :p

Felicia Karlström

Snyggt!

Julia

åh va snyggt! :) önskar att jag var duktigare på nagelack =) kör bara enfärgat eller frankmanikyr :)
sv; ja visst är det! jag ska definitivt köpa om jag hittar en till ett bra pris :)

Emma Broberg

riktiga härliga!! kramar. <3

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

ja riktigt fina färger :)

Emelie

Åh va snyggt!

Viola

Gud så fin header du har!
har du ätit någon semla idag då?
ha en fin dag! :)

Svar: tack! nej det har jag inte, gillar inte semlor :p
Julia

Hanna

Så snyggt och somrigt! :)

Natta

Men gud vad snyggt! Älskar färgerna, älskar lacken! :D

Amanda Johansson

Härliga färger :)=

NICOLE

Du är så duktig :) Håller du fortfarande på ? vet inte hur du jobbar och så nu :) jag tänkte om du gör naglar på andra fortfarande? :)

SV ja det var det :D

Svar: Jo jag jobbar på en salong :)
Julia

Ebba Axelsson

Men guuuud så fint!! Vad duktig du är. kram :)

Lisette Kepp

Ja, j*vlar vad snyggt det var! :o

Anita

Underbara färger tillsammans :)

Sara Ekman

Åh så fint :)

Sara

Galet snyggt! :D

Amanda

Superfint :D

sara

åh så läckert! :)

Jennifer Nilsson

super snyggt!!! kika gärna in i min blogg kram

linda

Åh gud vad fina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: