slide show

1a mars 2014

1:a mars och snart är våren förhoppningsvis här, ååh! just nu är det dock snöblandat regn ute men så länge det inte snöar på riktigt/är flera minus ute så är det lugnt haha, längtar tills jag kan börja använda min skinnjacka igen.
 
i natt hade jag världens sjukaste dröm hahaha, drömde att mariah carey ringde till mig (??!) och sa att hon ville göra en nagellackskollektion med OPI tillsammans med mig. hahaha ett tecken på att jag borde chilla lite med mina nagellack kanske??
 
 
mina tre senaste nagellack, alla är från brazil kollektionen. den rosa har jag ju redan i miniflaskan som det bara är 3,75 ml i men när jag testade den på naglarna var jag bara tvungen att ha den i den stora flaskan också för den är så himla fiiiin. ni ska få se hur alla lacken ser ut på naglarna, har fullt upp med att testa dom och fota i dagsljuset, tar mer tid än vad man kan tro eftersom jag är borta i princip hela dagarna.
MALIN

OPI's nagellack är så himla grymma! köpte en hel del i kina för 10 kr styck, det var nice ;)

Svar: ååh men var dom verkligen äkta? har hört att det finns fake OPI lack :/
Julia

VERONICA - modeblogg

Jättefina nagellack! :) Kramar

N E L L I E

sv: Ja verkligen! :D

Natta

Haha, vilken charmig dröm! :D

isabella

Vilka snygga färger! :D

Svar: ja eller hur :D
Julia

mot plus

fina!

Nathalie Tegelstam

Älskar det rosa! :)

H A N N A ♥

Så fina vårfärger på nagellack :D

Svar: ja eller hur, perfekt inför våren och sommaren :D
Julia

Sara Ekman

Haha kul dröm :D

Svar: hahah ja! :D
Julia

Ebba Axelsson

Håller dom bra? :) Rött nagellack är så himla snyggt!

Svar: har inte testat det där röda än men OPI's lack brukar sitta bra iaf men det är lite olika från lack till lack, vissa sitter bättre än andra liksom :)
Julia

MARIA - mode, outfits & inspiration

Så snygga färger!

Linnéa Alpsten

Så snygga färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: