slide show

River island @nelly.com

 
 
Jag älskar ju river island och hittade en massa fint därifrån på nelly. jag vill verkligen ha halsbandet, linnet och jumpsuiten. (ser ut som en klänning men det är det inte) hittar ni något som ni gillar? ♥
Rebecka

Allt var ju hur fint som helst :)

Ha en fin tisdag!

Många Kramar

Svar: ja eller hur! :)
Julia

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, så snyggt

Boel

Åh vad snyggt :D

Sv: Väldigt :)

Irini Vanessa Argiri

de har så mycket som är snyggt!

kika gärna in i min blogg och var med i veckans blogg:)

Hanna

Den vita blusen var super fin :)

Sara Ekman

Snyggt! :)

Matilda Wikblom

RIver island har massa snyggt!

VERONICA - modeblogg

Gud så fint collage! Så snygga plagg, riktigt fina! :) Ha en underbart fin tisdag tjejen, kramar på dig!

Felicia

Jumpsuiten är ju superfin!
SV: tack, gjorde kransen själv :D
puss

♫♪ sandra

åh snyggt!

Meg

mycket tjusigt!

Josephine

Dom skorna! Så snygga! :O

Jennisbeauty

Åh vad fina! :)

Erica

Skorna tycker jag är riktigt snygga! :-)

Emmy

Så fina plagg och accessoarer! Jumpsuiten är ju verkligen ursnygg, det hade jag faktiskt tyckt även om det var en klänning :D

sv;
Jaaa, jag är en sann sovmorgonsälskare jag :D

Catrine

älskar linnet :D

Linnea

Sååå snyggt :)
Köpte en river Island plånbok från Nelly förra veckan <3

sara

Snygga saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: