slide show

Nytt

 
Var med mina föräldrar till stan igår för att växla pengar inför NY och jag fick med mig lite fina saker: ett linne, (hade på mig den igårkväll men lyckades sjääälvklart spilla cola på den, bra där!) halsband, nya ballerinas, nagellack och en hand sanitizer till NY.
MALIN

vilka fina grejer! alltid roligt med lite nytt :)

Hanna

Vad roligt med lite nytt! Men synd att du spillde cola på linnet :(

Amanda [SPONTAN]

Härligt med lite nya grejer :)

milina.blogg.se

snyggt!

Linnéa

Ja, Håkan's konsert igårkväll var helt MAGISK - ett minne för livet <3

Fina inköp :)

❤wilmaalsterlund

Fina saker/kläder du hittade! Älskar linnet:)

Mirjam Wallmark

Fina saker! :)

Meg

vilken snygg topp!

Matilda Wikblom

fina köp!

Louise

Snyggt ! :D

Nathalie Tegelstam

Snygg shopping, älskar skorna :) kramkram

V I L M A L A ♔

åhh så fina grajor :D kramis

Felicia - Modell

Snyggt :)

Josephine

Fina saker! :)

Sara Ekman

Nice :)

Erica

Fina saker! :)

sara

snyggt!

Caroline

åh så fint! :)
när åker du? :D

Svar: till NY? 1a juli :)
Julia

Vanessa♥

Såg linnet igår, så sjukt snyggt! :D

Jenny

åh så coolt linne! Varifrån är det? :)

sv; jadå! :)
Kram!

Svar: H&M :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: