slide show

New york shopping

Untitled #139
 
Har gjort en liten lista på saker jag vill köpa i NY och på den står det bland annat naked2 paletten, massa VS grejer (dom har kommit ut med en ny doft som jag ser framemot att få lukta på), bare minerals smink, OPI lack, kläder, converse, parfym och en hel del annat. åh ser framemot att få gå bananas i alla grymma amerikanska butiker. ♥ ♥
Boel

Bara massor av nice saker :D

Sv: Den var väldigt god ^^

Katta

Fina grejer ;D

Catrine

åh avis blir ja:D

Svar: haha förstår det ;)
Julia

MATILDA

åh älskar ögonskuggorna :D

Svar: jag med, så himla fina :D
Julia

VERONICA - modeblogg

Men gud så exalterad du måste bli! Så mycket läckerheter :) Ha en underbart fin kväll! :) Kramar!

Erica

Converse! :D

Svar: älskar converse :))
Julia

Linnéa

Den shoppingen hade jag uppskattat <3

Nathalie Tegelstam

åh vad roligt, hoppas du får de underbart i New York :) kramkram

Isabella Huynh

klockan var sjukt fin :)

Svar: visst är den! :)
Julia

Hanna

Många av dom där sakerna hade man ju inte tackat nej till :)

Hanna

Sv: Det är super mysigt :)

Johanna Svensson ❤

fint :)

Lollee

Åh låter härligt! Hoppas du får en bra tripp och hittar det du vill ha! :)

hanna

såg ut som en bra lista :D skulle också behöva köpa lite av de där!

Kelly

Så fina saker :)

sara

Guud så kul! Vill också åka! :)

V I L M A L A ♔

Åh vill också ha allt det :((

Felicia

ÅH, har planerat lite vad jag ska handla i barcelona också :D

puss

Caroline

åhhhh NY shopping verkar awesome!

☆Joanna☆

fina saker i collaget!

svar: tack så mycket!

Amanda [SPONTAN]

Härliga grejer :)

Klara

Näää vad avundsjuk jag blir!! Vill också till New York och shoppppaaaa <3

Svar: haha förstår det :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: