slide show

Insta lately

 
1. Första dagen på arlanda, hade ingen aning om vad som väntade då. visste ju att jag ville jobba på en flygplats men nu vet jag helt säkert att det här är det jag ska satsa på för innan var jag lite osäker på om det skulle passa mig. 2. gooood froyo på arlanda! ♥ 3. pluggar in flygplatsspråket..börjar faktiskt prata det nu helt omedvetet haha. 4. en härlig dag i fina sthlm. 5. del av outfit. 6. nailzzz. 7. mer naglar av mig. 8. flyyygplan. snart dags för mig att #flysas. ♥
Felicia

dina naaaaglar <3

SV: taaaack :D

puss

Adriana Aroose

åh fina naglar!!

Matilda Wikblom

härliga bilder :D

Johanna Svensson ♡

fina bilder :D

Emelie

Snygga naglar! :D

Jenny

åh vad kul att jobba på flygplats! :D och froyo är ju helt underbart!

sv; ja verkligen! :)
Kram!

Boel

Härliga bilder :D

Sv: Tack :D

Linnéa

Ojj så gott med froyo! :D

Sara Ekman

Nice :)

Louise

Snygga pics :D

Linnéa

Härliga bilder <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

jonna

fina bilder :) nu blev jag ju sjuuukt sugen på frozen yoghurt.. hehe

HJJONSSON

Fina bilder! :D

sara

härliga bilder!

Nathalie Tegelstam

Vilka härliga och fina bilder du lägger upp på instagram :) kramkram

Amanda [SPONTAN]

Alltså åh vad den där froyon såg god ut!

anna

vad härligt att du trivs :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

så himla snygga

V I L M A L A ♔

Åh så fint :D

Mirjam Wallmark

Fina bilder!

Ida'

Super härliga bilder!! :)

jossan

Åh va gott med frozen yoghurt! :D

sv: Tack, ja visst fick jag :D

Erica

Vad gott med glass! Och fina bilder allihopa! :)

Catrine

ser ut att ha det bra:D ha en underbar midsommar!!

SARA EMILIA'S mode & fotografi

Riktigt fina bilder :)

VERONICA - modeblogg

Gud vad roligt att få se din insta, ska gå in och kika mer på den! :) Hoppas du får en underbar söndag, och att det blir en grym dag! Kramar!

MATILDA

men åh vad gott med frozen yoghurt :D

HJJONSSON

Fina bilder! :)

Caroline

jag har börjat följa dig på instagram nu :D heter carro93 där

sv; ja så himla tråkigt med obekväma skor :( fast snygga var de!

sara

så mycket härliga och fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: