slide show

Hotter than you pink

 
Testade mitt nya neonrosa lack från OPI igår, färgen är så sjukt fiiiin! målade med ett vitt nagellack under (alpine snow från OPI) för att den rosa ska bli mer 'neonig' och gjorde även en design till. gillar ni naglarna? ♥
Nathalie Tegelstam

Vilka underbara naglar, helt klart mina favoriter :D Wow säger jag bara! Bamsekram till dig tjejen

Svar: tack så mkt :D
Julia

Linn

snyggt,men förresten vilken salong gör du naglarna? :D

Svar: jag gör mina naglar själv, är ju utbildad :)
Julia

Sara Ekman

Jättesnyggt :)

Hanna

Riktigt snyggt! :)

jossan

Jösses så snyggt! :D

sv: Visst är dom, så jäkla snyggt nu till sommaren :)

Hanna

Sv: Jag testade det idag och jag håller med, det var verkligen grymt bra! :D

Linnéa

Åh, snygga dom blev <3

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Supersnyggt!:)

SV: Tack så mycket:) Kramisar♥

MALIN

riktigt snygga naglar! svar: det får du ta och göra, dom är superbra :)

Catrine

duktiga du, va fint det blev, om ja kunde måla sådär:D

V I L M A L A ♔

så snygg :D

Emma

Åh blev sååå snyggt! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Katta

Åh vad fint!! :D

Josephine

Snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

SÅ FINT!

Anna

Kan du inte tipsa om hur du gör leopard mönstret? :)

Svar: det har jag gjort förut, gå tillbaks i nagelarkivet och kolla :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: