slide show

Arlanda dag 3


3:e dagen av flygplatsutbildningen (känns som att jag varit där i mer än 3 dagar, har lärt mig så mycket redan!) har vi varit nere i bagagehanteringen, så intressant och kul att se hur allt går till. sen gick vi igenom lite om säkerheten på flygplatsen, säkerheten är ju allt så det är superviktigt men även det väldigt intressant!
 
så flygplatsutbildningen jag går på nu är inte inom ett speciellt yrke utan mer om själva flygplatsen, hur det funkar, om säkerheten och allt som är viktigt att veta. jag vill jobba med check-in och gate så får fortsätta med det sen! åh det här är så himla kul!! så fort jag kommer hem längtar jag tillbaks till arlanda haha.
Annika

SV: tack :)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin kväll tjejen! Massor med kramar till dig

Erica

Härligt att du trivs så himla bra! :D

MALIN

härliga bilder :) hoppas att du har haft en härlig kväll!

jossan

Va kul att du lärt dej så mycket på så kort tid, kul! :D

sv: ja jag med, går inte många minuter innan jag kollar instagram alltså hehe ;)

Hanna

Sv; ja:)

Sara Ekman

kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: