slide show

Anette jumpsuit @bikbok

Jag vill verkligen ha en svart jumpsuit nu till sommaren, jag äger ingen jumpsuit alls (eller jo en som jag köpte för några år sen men den gillar jag inte längre) så det måste jag köpa! hittade den här på bikbok som jag får ta och kolla på sen. så himla sött med volangerna upptill hihi, love it. gillar ni den? ♥
Louise

Vilken söt :D

VERONICA - modeblogg

Sååå snyggt ju, riktigt läckert :) Ha en underbart grym tisdag tjejen, kramar!

♫♪ sandra

söt :)

felicia

snygg! :)

Nathalie Tegelstam

- tack fina du!
Så snygg och verkligen perfekt och bekväm :) kramkram

Hanna

Jag tycker jumpsuits är super söta men har inte hittat någon jag gillar ännu :) Men den där var riktigt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: