slide show

Watermelons

 
Mycket nagelinlägg nu igen men ni verkar gilla det så hoppas det inte gör nåt. Men iallafall gillar ni naglarna? Målade dom för några dagar sen och fixade en tutorial till er också!
 
Ida

åh så häftiga, fina!

THE REVOLT

Fiiiiina!:D

milina.blogg.se

du gör så himla häftiga designer :)

Svar: Tack :D
Julia

fashion

Så snyggt :D

sara

Gud så läckert!

Emiza

smygga

Linnéa

Så himla söta :P

Sara Ekman

Så fint!: )

bookofems.blogg.se

riktigt sommriga !:D

Nathalie Tegelstam

åh vad fint, och så snygg designen blev :) kram

Elin

Gud vad duktig du är :)

♫♪ sandra

snyggt!

Sanna Preifelt

Jag får väl säga det igen då - ALLTSÅ DU ÄR SÅÅÅÅ DUKTIG!
Att du orkar, att du har tålamod, att du KAN, det går nästan bortom mitt förstånd!

Svar: Tack och tack igen för designen, du vet att jag älskar den nu va haha ;)
Julia

Erica

Jättefina naglar som vanligt! ;)

Sanna Widman

Åh så himla fin blogg och underbara naglar! :D <3

Svar: Tack :D
Julia

Linnéa

Får se om någon kan "måla meloner" på mig <3

Svar: Gå till nån salong och hör ;)
Julia

Hanna

Vad somrigt med vattenmeloner :)

Ida ☯ the sky under the sea

Gillar dina tutorials! Snyggt!

Svar: kul att du gillar dom :)
Julia

Carina

åh så fina! så duktig du är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: