slide show

Wait and sea

 
Mina senaste naglar ser ut såhär, lite sailor-inspirerade typ. älskar iallafall 'havstemat' med ankare och allt sånt. var lite ostadig på handen igår när jag målade men förutom det hade dom nog varit okej iallafall! gillar ni naglarna? ♥
Emelie

Skit snygga ju!!!

Erica

Jättefint!! :D

bookofems.blogg.se

wow, snygga naglar!! :D

Svar: taack :)
Julia

Sanna Svedin

Åh vilka fina naglar! Gör du prickarna för hand eller använder du någon slags pensel/verktyg?:)

Svar: jag använder dottingtool till prickarna :)
Julia

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar! :)

Kelly

Gud så snygga!

Linnéa

Guuuud vilka snygga <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Jättefina :)

william

skitfint:D

SV; oja, jätteroligt:D

Sanna Preifelt

Julia! Jag vill sponsra dig med en ny bloggdesign. Du är så j*vla duktig, så jag tycker du borde ha en skräddarsydd design som kan lyfta fram dina talanger! Maila mig så kan vi komma fram till något.

Svar: vad kul, jag har mailat dig! :D
Julia

Maria

Jag är grymt impad av dina nagelkreationer. Du är så kreativ. Bästa nagelbloggen! Keep it up!

Svar: Taack :D
Julia

Daniella

Men gud vad snyggt! :)

Svar: tack :D
Julia

Vilma

Snyggt! men hur ser tummen ut? haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: