slide show

Today I accomplished zero

 
Testade mitt andra cola lack igår och det är den som är inspirerad av cola zero. det var lite svårt att få det jämnt vid nagelbanden men annars så var den enkel att måla med, 2 lager räcker och jag tycker att den är rätt cool, inget wow lack kanske men jag gillar den! Vad tycker ni?
Linnea

Hihi, ja jag längtar såååå <3

Nathalie Tegelstam

Så coola naglar :) kram

Boel

Så himla coola :D

Sv: Ja det är det :)

Johanna Svensson ♡

snyggt :D

Sara Ekman

Fint :)

Sofia

Visst är de! På rea allihopa också :D

Gud vad snygga dina naglar blev!!

Sara

Såå fiint :D

sara

Läckert! :)

VERONICA - modeblogg

Tyckte det var riktigt ballt, ser sååå snyggt ut! Riktigt läckert :) Hoppas du får en grym start på veckan, och att din dag blir bäst! Kramar!

Erica

Jag tycker att det blev snyggt! :-)

♫♪ sandra

snyggt!

Riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: