slide show

The sky's my limit

 
Testade ett annat nytt OPI lack igårkväll och den kommer från mustang kollektionen som nyligen släpptes. bilderna ger inte färgen rättvisa för det är lite mer grönt skimmer i som inte syns på bilderna men irl är den så himla fin! gillar den verkligen. påminner lite om haley's comet från orly som jag också har och den är väldigt fin den med. gillar ni färgen? ♥
hanna

sv; Ja det var verkligen superkul :)

Sara

Snyggt!

Linnea

Oh ja, forever21 har såååå mycket snyggt :)

Caroline Kämpenberg '

Snygga naglar du har hela tiden :D

SV: Ja helt underbart! :)

Svar: tack :D
Julia

Erica

Riktigt snyggt! :)

Fanny

Snyggt nagellack! :)

Sara Ekman

Läcker färg :)

Olivia

Åh vad fina! :D kram

My

vad fint! jag önskar att jag också kan måla mina naglar så fint.

Nathalie Tegelstam

Vilken jättehäftig färg :) kram

MATILDA

så snygg färg! :)

Sanna Preifelt

Åh vilken härlig färg :)

Olivia Magnusson

såå fint :D

sv: de var det :D
kram♥

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Vilka fina naglar!

Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

V I L M A L A ♔

Så jävla snygg färg!!! xx

Felicia

stilig färg!

puss

Irini Vanessa Argiri

såå snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

Jättefin färg! Har inte hört talas om den kollektionen, antar att den är amerikansk endast? :O

Svar: jag vet faktiskt inte, hade inte heller hört talas om den :o
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: