slide show

NYC shopping - del 4

 
Köpte lite nagellack i USA med, man måste ju passa på när man får dom för halva priset liksom! det blev bland annat dessa från OPI men från lite andra märken med. den klarröda har jag redan testat, bilder finns hääär.
Linnea

Såååå snygga :)
Btw, du som kan allt om o.p.i - finns det nån genomskinlig variant på det? :p

Erica

Det där blåa tycker jag verkar snyggt! :)

Svar: den är jättesnygg! testade den nu ikväll :)
Julia

Nathalie Tegelstam

Så snygga nagellack :) kram

Amanda [SPONTAN]

Härligt med en massa nytt :)

Sara Ekman

Älskar att köpa på mig lack där när det är så billigt! :)

Boel

Åh så snygga nagellack :D

Sv: Väldigt :)

Natalie

Åh OPI är så bra!!

Ida ☯ the sky under the sea

Najs! Tyvärr hittade jag typ inga OPI-lack då jag var i New York D:

Svar: vaa, jag hittade jättemånga överallt! :o
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: