slide show

Neon jungle

 
Åh jag älskar mitt nya nagellack från china glaze, har velat ha fairy dust hur länge som helst och nu är det äntligen mitt! går att göra så mycket fina designer med den. här är iallafall ett par naglar som jag målade igår, gjorde en gradient med lite härliga färger som bas, målade på ett lager med fairy dust och gjorde lite leopard och zebra/tigerränder som jag gör rätt ofta haha! gillar ni dom? ♥
rememberthiis.blogg.se

Snyggt!!

Hanna

Åh tack! :D
Grymt jäkla snygga naglar du gjort :D

Agnes

Oj, snyggt!

Linnéa

Grymt :)

Kajsa

Snyggt!

Erica

Riktigt snyggt!!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

ÅÅÅÅHHHH vilken snygga naglar!!!!! :D

Svar: åh tack :D
Julia

Sara Ekman

Supersnyggt! :)

Sjukt häftiga naglar! :D

Svar: taack :D
Julia

V I L M A L A ♔

SÅÅ snyggt avlider!!

Svar: tack :D
Julia

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :)

ida foto. ♛

men åh så himla snyggt! duktig du är :D
sv; tack :D

Svar: tack! :D
Julia

SOPHIE HELENA

Super snyggt :)

Bella

Riktigt snygga naglar!

Boel

SÅ SNYGGA!!

Sv: Tack :D

Svar: tack :D!
Julia

Moa

ååh men snygga!!

Matilda Blomqvist

riktigt snygga naglar allihopa, vad duktig du är! :)

Svar: tack! :)
Julia

KMStyle

riktigt snyggt!

Frida

Grymt snygga, så skicklig!!

Yuki Yoursic

Sjukt snygga naglar :D

Svar: tack! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: