slide show

Mot USA!

 
Äntligen är vi påväg mot NY, eller ja snart iallafall..planet ska gå 10.25 och vi är framme vid 1 NY tid/7 på kvällen svensk tid. vi ska ha gratis wifi på vårat hotellrum så om det funkar bra och om tid finns över så kommer jag blogga lite där borta också men har annars fixat några tidsinställda så kika in här lite då och då. alltså åååh är så himla taggad på den här resan, har saknat new york så mycket och nu är jag snart där igen, kan inte ens beskriva hur glad jag är! ska verkligen njuta nu. ♥ ♥ när jag kommer hem ska ni som alltid få massa bilder!
Anja

Åh, vad fuskigt, vill också till USA!

Linn

Åh så kul,du får ha det så bra där blir kul att följa när du är där borta! :D

Hanna

Åh vad roligt! Hoppas du får det bäst! :D

Meg

men åh, lyllos! ha en fantastisk resa

Matilda Wikblom

Åh ha så kul!

Erica

Underbart! Ser fram emot att få höra allt om det sen! ;)

hanna

åh ha så kul!!! :D

madeleine

hoho ååå! ha det bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: