slide show

Let's get lost in new york

 
Igår när vädret var lite sådär åkte jag in till stan för att köpa hårinpackning och kolla på en väska. hade på mig en ny t-shirt från VS/Pink, jeans från levi's, converse och en gammal tröja över från gina.
Jonna

Svar: Ja eller hur! Vad är det för klocka du har? Kan du lägga upp lite närmare bilder på den? Ser riktigt snygg ut !

Svar: det är en vanlig regal från ur&penn ;p http://jjuliees.blogg.se/2013/march/i-could-be-the-one.html#post-comments
Julia

Flisan

sv: tack :D

Boel

Gud så snyggt :D

Sv: Visst är det :)

Linnéa

Fint :P

Kommer upp en bild på väskan imorgon <3

Sara

skit fin outfit :D

Jonna

Svar: Jaha! Då borde jag ha sett den när jag kikade på klockar, den är snygg iallafall!

Johanna Svensson ♡

riktigt snygg tröja :)

Johanna

Fint!

V I L M A L A ♔

amgh så snyyggttt xx

Felicia - Modell

Snyggt! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina du:)

felicia

Snyggt!

Amanda [SPONTAN]

Alltså så himla snyggt!

VERONICA - modeblogg

Huuur snygg?? SÅ snygg. Älskar denna outfit på dig :) Ha en underbart fin dag tjejen, och hoppas den blir fylld av må-bra-stunder! Kram!

Filippa Wallin

Snyggt! Kram kram!

Sara Ekman

Fint :)

Nathalie Tegelstam

Så snygg outfit tjejen :) kram

SOPHIE HELENA

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: