slide show

EBAY

 
Jag klickade hem det här från ebay förra veckan och idag kom paketet, snacka om snabb leverans! paketet skickades enda från USA och jag vet inte om jag valde nån fast shipping eller något men det gick ju snabbt och bra (åkte inte på nån tull heller) så jag kommer lätt beställa från ebay igen!
Anonym

Fina färger :D

Linnéa

Så fina grejer :)

Haha, tack, är helnöjd med min skapelse <3

Sara Ekman

Vad bra :)

Boel

Härligt med snabb leverans :D

Sv: Visst är den :)

F E L I C I A

vad glad för det, vet en kompis som fick betala flera tusen!! :)

Carl

Stiligt :)

fashion

Så fina grejer :D

Nathalie Tegelstam

Vilket härligt paket :) kram

jossan

Åh nice, bra att det gick så snabbt då :D

Åh så fint! Har faktiskt aldrig skickat efter från ebay... är inte riktigt den som vågar skicka efter, haha!

Svar: Har inte heller vågat förrän nu haha :)
Julia

Julia Forsberg

Riktigt fina saker :)

Isabelle

Riktigt snygga färger på nagellacken!

evelina

snyggt!!

linah

så fint:D!

Tessa

Ebay har det mesta inom det mesta. Har aldrig haft några problem själv när jag har beställt därifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: