slide show

Cute dress

 
hade inte packat upp allt i resväskan när bilderna togs men nu har jag gjort det så imorgon kan jag börja fota shoppingen.
 
Det här hade jag på mig idag (klänningen är från h&m i NY) när jag var med elin! vi hade inte setts på ca 2 månader så vi hade mycket att ta igen och prata om idag, gav henne lite saker jag köpt i USA och fick ett jättesött nagellack som hon köpt till mig i london. ♥ bra dag!
Linnéa

Supersöt klänning <3

Boel

Åh så snyggt!

Sv: Tackaar :)

VERONICA - modeblogg

Åh en exakt sån jag letat efter! Så himla fin, och du klär den otroligt. Så fint! :) Hoppas du fick en underbar dag tjejen, kramar på dig fina du!

Nathalie Tegelstam

Jättesöt klänning, gillar den verkligen :) kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbar klänning!

Johanna Svensson ♡

Riktigt fin :)

Anonym

Åh så söt, älskar väskan!!

Sara - mamma till Nova&Levin

Ja de är det faktiskt! ;p

Sara Ekman

fin :)

Sanna Preifelt

Jättefint :*

Felicia - Modell

Fin :)

Fashion Safari

så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: