slide show

Bling it on

 
Kanske blir många nagelinlägg nu men hope you don't mind, ska försöka sprida ut dom lite iallafall! här är ett par naglar som jag målade igår och jag äääälskar verkligen mina nya rosett-dekorationer från ebay. så himla söta!! går att göra mycket roligt med dom. ♥
Linnea

Åh, underbara pasteller <3

Ellen

så snygga :D

VERONICA - modeblogg

Jag skulle DÖDA för att få bära dessa naglar, såååå så jädrans snygga. Faktiskt de snyggaste du gjort enligt mig! Åh vad jag skulle vilja bära dessa i sommar. SNYGGT! Ha en helt fantastisk sommar-dag, hoppas den blir full av härligheter! Kramar!

Mikaelas tårtor och bakverk

Snygga! Duktigt att kunna ha sådär långa naglar, hade jag aldrig klarat haha:)

Svar: haha jag är van vid det och har gelénaglar också så dom håller bra :)
Julia

Sara Ekman

Hur söta som helst verkligen!! :)

Moa

åh så fint! :)

fashion

Asså nej så fin!! Jag kan inte mer.... Du är bara för duktig!!

Svar: haha tack :D
Julia

Du är så duktig! Så sjukt snyggt! :)

Svar: tack! :D
Julia

Linn

Det är bara kul nät du visar dina naglar och de är så söta denna design?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: