slide show

△ Aztec ▽

 
Ett par naglar som jag målade igår, inspirerade av nailsby_ana på instagram och hon var inspirerad av någon annan. gillar ni naglarna? ♥
Rebecka

Sjukt snyggt!

Erica

Sjukt coola naglar! ;)

PS. Hur ofta byter du nagellack egentligen!? Tycker det kommer upp nytt nagellack var och varannan dag? :]

Svar: haha ja det blir typ varannan dag ;)
Julia

Emma Svensson

Gud vad fina naglar!

Carl

Snyggt! måste varit krångligt?

Svar: tack, lite men inte så svårt :)
Julia

Linnea

Oh ja, frozen yoghurt är riktigt gott :)

Sara Ekman

Älskar aztecmönster :)

Boel

Såååå snygga :D

Sv: Visst är det :)

emma

så underbart snygga :D !!

felicia

väldigt snygga :)

Hanna

Gud så snygga naglar !! :D

ɑ n n i k ɑ

Coola naglar! :)

♫♪ sandra

snyggt!

Sara

Jag med :D

Erica

Svar 2: Okej, haha! Om jag målade mina naglar så snyggt skulle jag nog vilja ha det kvar så länge som det höll. Fast det är kanske delvis för att jag inte har tålamod att göra sådär snygga mönster. ;p

lianass.blogg.se

Waaawwwooo vad du är duktig!! Riktigt riktigt snyggt!!

Svar: tack :D
Julia

Isabella

Grymt snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: