slide show

PRIMEBOOTS

Jag måste ha dessa skor!!! ser precis ut som jag vill att dom ska göra och jag älskar dragkedjan längst bak. problemet är bara att dom kostar 3700 och jag vet inte riktigt om det är värt det? tycker ni det? eller finns det några som ser nästan precis likadana ut? jag vet att johnny bulls liknar lite men har inte hittat ett par höga med guldig/silvrig dragkedja.
Julia

Kolla på eBay eller Tradera det finns personer som säljer dom där flr mindre pengar och nästan helt nya :)

Tänkte bara tipsa dig om att jag har en frågestund just nu och alla som frågar en/flera frågor får en länk till son blogg när den avslutas :)

Amanda Johansson

Dyrt men såååå snyggt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja :)

MATILDA

snygga!

aina [fotoblogg]

Såå snygga :D

frida

Suktar också efter ett par primeboots, men som du säger så är de ju lite väl dyra... Vet dock inte om några liknande förutom johnny bulls....

MALIN

dom är så snygga! hade gärna också ha ett par.. synd bara att dom är så dyra!

sjukt snygga!

Sofia

Dom är verkligen jättesnygga. Förstår att du vill ha dom. Men det är mycket pengar. Lär finnas massa andra liknande varianter kan man tycka.

Ronja

My god, så jäkla snygga! WANT

Hanna

Såna där skor är såå snygga, synd bara att de är så dyra :/

sara

Så jäkla snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: