slide show

New shoes

 
Såhär ser mina nya skor ut som jag köpte igår, jag älskar dom! dom är rätt lika primeboots engineer som jag bloggade om för någon dag sen förutom att dom hade guldiga detaljer men det gör inget för mig, det viktiga är att dom är snygga och självklart varma, nu blir mina fötter glada för nu behöver dom inte frysa längre hehe.
Jasmine Lundvall

Snygga!

Pauline

nice!

MALIN

åh vad snygga...... vill också ha!!!!

Linnéa

Så sjukt snygga <3

isabella

åhh så snygga!!! :D

Helena R

Snygga! :)

Anita

Snygga dom va :)

Linda

super fina!

Hanna

Skorna var verkligen grymt snygga! :)

milina.blogg.se

så snygga :)

va fina!!

Amanda [SPONTAN]

Fina :)

Sara Ekman

Snygga :)

Michelle

Skorna var grymt snygga!! :)

sara

Jätte snygga! :)

Natta

Snygga! :D

Sofia

Ser grymt snygga ut! :)

Rebecka

Så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: