slide show

#nailpolishjunkie

 
Såhär ser min nagellackssamling ut just nu som består av 176 olika lack. idag kanske samlingen utökas lite till för jag är så sugen på att köpa flera lack från OPI's gwen stefani kollektion som kom ut i butik igår.
 
Mina favoritmärken är OPI, orly, china glaze och essie. ♥
Helena

Första gången jag tittar in på din blogg och måste få säga att du verkligen ta fina bilder. Hit kommer jag tillbaka :)

Linnéa

Wow, såååå mycket snygga lack <3

anna

wow, vilken samling! :)

sara

Jösses vad lack du har :)

Pauline

oj haha!

Anita

åååh, älskar också nagellack! :D

Michelle

Wow, herregud så mycket lack! Nagellacks-heaven! :)

Felicia

Jäääklar, alltså jag har massa jag med men nog dags att rensa tror säkert ett trettiotal av mina är gamla och dåliga, jag har blivit så beroende av franskmanikyr haha så har det hela tiden.. .illa, för älskar ju nagellack!

puss

veronica eriksson

Det där var inte några nagellack haha. Man får faktiskt aldrig för mycket av sånt! :) Kram

Milina Salihodzic

Haha jäklar!

acha.blogg.se

Men oj vad många!!

Kelly

Gud vad många och vilka fina färger :D <3

BYSMJ +

ååå vad underbart med så många olika lack! :)

Amanda Johansson

Haha oj!! Shit vad många:O

Johanna

åh så många nagellack du har! jag har knappt några haha

Amanda

Oj så många :)

Marlene S.R

haha oj inte lite!:)

- ja:D

coffeeandcupcake.blogg.se

de va några stycken ^^

Natta

Hahaha, men huaaa vilken samling! :D En smula avis!!

Emelie

JÄKLAR! Jag har inte ens ett haha ;)
sv: Eller hur! Kärade också ner mig i den :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Mååånga! hahaha

Amanda

oj shit vad många! jag har fyra stycken haha! kram :)

fru josefine

Haha, oj fy fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: