slide show

#instanail

 
Typ hälften av alla bilder jag lägger upp på instagram är nagelbilder haha men så kan det bli. här är några naglar som jag målat under förra året, har även ett nailart konto på insta (nail_it1) som inte uppdateras lika ofta längre.
Amanda Dudas

Du är så duktig!

MATILDA

snyggt!

Jenny Karlsson

åh vad fina naglar du gjort :)

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586

Linnéa

Jag gillar verkligen dina nagelinlägg <3

Svar: kul att du gillar dom :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

fina :)

Linnea

Så snygga! Så duktig du är! :)
Hoppas att du haft en toppen kväll och att du får en bra start på helgen! Har du några roliga planer för helgen?
Kram! ♥

Aida

Sjukt snygga naglar!!

Emma Broberg

du är riktigt duktig på det där med naglar! sjukt snygga, ha en bra lördag, kram. <3

ericaandersson

svar:tack!:)

sjukt fina naglar!

Pauline

såå snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: