slide show

Insta lately

 
1. Huuur snygg är inte våran neonrosa gelé? har tyvärr inte gjort några naglar med den än men hoppas det kommer någon som vågar göra något roligt med den! 2. meee@work. 3-4. naglar som jag gjort. fick leka lite på min kompis naglar, kulkul! 5. påväg till jobbet tidigt på lördag morgon. 6. mina nya snygga skor. 7. längtar till NY! 8. en liten film på ett snyggt UV-lack från NSI. ♥
isabella

Superfina bilder! :D

alexandra - stylealex

fina bilder!!

Ebba ♥

Jättefina bilder!

Sv: Håller helt med haha! Kram ♥

mathilda

snygga naglar! älskar de sista :D

sv: jag med :D förlåt för sent svar..

Svar: tack! :)
Julia

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack Julia:)

MALIN

GUD vilka fina stövlar och vilka fina naglar! svar: härligt! kram :)

Svar: tack :D
Julia

Linnéa

Underbara instabilder :)

Erica

Härlig rosa färg! :)

milina.blogg.se

sjukt snygg rosa!

Louise

Kul jobb! :)

V I L M A L A ♔

Är det johnny bulls eller urban project? :O

Svar: urban project :)
Julia

Michelle

Fina bilder! :)

ericaandersson

svar: tack!:)

Godmadeusperfect

sjukt fina naglar! snygg design på bloggen också! :D

Kaffehörnan

Jag säger wow.

lara&lucy ^^

åhh älskar hur du gör dina naglar. Har en fråga, övre nageln alltså typ fingret så är dem ganska sköra och vet inte varför. Finns det något man kan göra.?

Svar: antar att du menar vid nagelbandet? använd massa nagelolja och nagelbandskräm :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: