slide show

Gårdagen

Drömde i natt att jag hade köpt marabou mjölkchoklad och chips haha..gissa om jag blev besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. igår var jag iallafall på salongen och jobbade i hela 10 timmar, kom dit vid 12 och gick därifrån strax innan 10 på kvällen, vi har haft några modeller som vi stylade och fotade så det var kul.
 
igår fick vi även ett paket med en massa nagelsaker från bästa NSI som jag verkligen ser framemot att få använda, dock är det bara några av sakerna som syns på bilderna, vi beställde ju såklart även gelé (+färggelé), filar, penslar, rengöring och sånt där med.
 
veronica eriksson

Roligt! :) Kram

rememberthiis.blogg.se

Nice :D vill också ha sånt

leavanny.blogg.se

SV: tackar så mycket :)

sara

Lät som en kul kväll trots så många timmars jobb :)

linda

åh va roligt!

Liborius

Åh vad roligt:)

Linnéa

Åh, en lyxig fredag ;)

Ja, älskar beyoncé <3

BYSMJ +

Åå jag vill också!

Felicia Karlström

Du få ta och köpa lite gosaker ikväll då :D Haha! Kram!

Sara Ekman

Skoj :)

Emma Broberg

vad roligt!! ha en underbar lördag, kram <3.

Milina Salihodzic

Nice! :)

Amanda

Har du använt dig av Req's produkter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: