slide show

En burk med minnen

 
Burken blev inte riktigt så fin som jag hade tänkt mig haha, det ska stå 2014 men det syns inte, jaja den får väl duga. jag ska iallafall skriva ner bra saker som hänt under året och spara det i burken, kul att kolla tillbaks på sen. ♥
Malva Nyström

- asså så fin grej, måste oxå göra det:)
kmr bli jättekul sen ett tag senare och läsa allt som va bra under året;)

Emma

Vilken bra idé! En sån där ska jag också göra! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

Emma Broberg

vad fin den blev! ha en fin kväll, kramis! <3

isabella

åh så kul! :D

Hanna

de är dåligt :/ men jag sover också as dåligt nu mera
Så måste verkligen bli bättre på det :/

Sofia

Så fint. Kul grej.

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

nu har jag sett det där i så många bloggar, o de ser så otroligt ut så jag måste också göra en!!:D <3

Svar: ja gör det! :D
Julia

Natta

Åh, gud vad smart! :D Vill nästan göra en sån jag också nu! :D

BYSMJ +

åå vad kul, ska också fixa en sån burk! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: