slide show

Dreamcatchers

 
Jag ville att min första nail art design för 2014 skulle bli riktigt bra men jag vet inte om jag lyckades så himla bra haha, målade dessa nu ikväll iallafall. tänkte testa på att göra drömfångare igen, gjorde det en gång i höstas och det gick sådär men det är så svårt med strecken, visste inte hur jag skulle måla dom men det blev bättre nu än förra gången. gillar ni dom? ♥
Linnéa

Ja, har gör en del bra musik <3

Kajsa Johansson

jag tycker att naglarna blev jättefina!! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

sv: hihi, ja :)

milina.blogg.se

Åh svinsnyggt :D

Hanna

Snygga naglar! :)
Sv: Jag bloggade ju på blogg.se tidigare men tyckte det var rätt mycket tjorv där med så vet inte riktigt vad jag ska byta till..

Michelle

Snygga naglar som alltid!

Jag har utmanat dig: http://mischakaro.blo.gg/2014/january/lar-kanna-mig-lite-battre.html#comment

INGET KRAV! :)

+ BYSMJ

gillar dom starkt, alltid lika snygga!

Johanna - A dream as a model ♥

Ja, riktigt fint ju! :)

Christina

Jag tycker det blev fint :) Gillar den gröna färgen :)

Johanna Gustafsson

så snygga!

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

God fortsättning på det nya året Julia!

Madeleine Jonsson

så fint

Josephine - Moving to London

Så fint! :D

linah

fint!!

SARA

Åh va snyggt :)

Showbrains

Wooow så snygga!

veronica eriksson

Riktigt fina naglar, vad duktig du är :) Kramar

anna

himla fint!

sara

Åh vilka fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: