slide show

All black

 
 
Första bilden är lite sne för kameran stog snett på stativet hehe, körde på en helsvart outfit idag iallafall. första arbetsdagen har gått bra, det fanns inte så jättemycket att göra men jag har gjort ett set med naglar och testat att fila med en elfil på mina egna, om jag hinner ska jag nog göra nya naglar på mig imorgon igen haha men var ju inte nöjd med mina senaste.
Sofia

Snyggt. Svart är aldrig fel. :)

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D

Helsvart kan va riktigt snyggt med fina smycken till! :)

vanja

sv: tack :)

Hanna

Vad roligt att första dagen gått bra! :)
Sv: Ja, verkligen :)

linda

snyggt

☆Z I N J A☆

så fint!
min första skoldag har också gått bra:D

AMANDA

Snyggt :)

Sara Ekman

Snyggt :)

milina.blogg.se

snyggt!

MATILDA

snyggt =)

Pauline

kan vara rätt snyggt med bara svart alltså :)

Marlene S.R

snyggt!:)

sv: jaa, lite besviken på det senaste avsnittet men..:)

Liborius

Fin!

sara

Enkelt men snyggt! :)

Eleonora Adriana ♥

Snyggt :)

Johanna

superfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: