slide show

4 randomsaker jag ser framemot 2014

 
* I sommar ska vi (om allt går som planerat dvs) åka till NY igen! är så himla excited. då ska vi upp i frihetsgudinnan eftersom den verkar ha öppnat igen om jag fattat det rätt, ska bli så häftigt att gå upp i hennes krona.
 
* bli bättre på att göra naglar/nail art. det är så kul att gå tillbaks och kolla på gamla bilder för att se hur man utvecklats. nu när jag jobbar med det så kommer jag ju få mer träning och utmaningar!
 
* sommar! jag har egentligen inget speciellt planerat än men jag längtar verkligen efter sol, värme och att kunna gå runt i shorts och linne utan att behöva frysa.
 
* när jag kan köpa ett par knähöga primeboots eller något liknande med dragkedja på baksidan. så snygga!!
Milina Salihodzic

Kul att åka till NY!

Marlene S.R

åh sommar och NY!

- tack!

Linnéa

Åh, 4 höjdpunkter där ju <3

♫♪ sandra - en musikblogg

härligt att ha mycket att se fram emot!

Anonym

Måste köpa sådana skor, dör vad snygga de är!

Emelie

Åh jag vill med till New York! :)
sv: så lite! :) ja, det var jätteskönt verkligen!

Sara Ekman

Härligt :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. ja verkligen! ;D

Christina

Låter som riktigt bra planer :) New York låter jättekul :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: eller hur :D kram!

Sofia

Kul grejer. Sommaren ser jag också fram emot. Den får gärna komma nu. :)

Amanda

åå ska också till ny på sen sommaren, så himla kul längtar super mycket! kram :)

Svar: vad kul! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: