slide show

2014

Nytt år, nya möjligheter! Hoppas 2014 blir ett grymt år. Hade ni en bra kväll igår? Min var okej, vi smällde några små (barnanpassade) smällare, åt gott och tittade på tv. Tyvärr mådde jag inte så bra under kvällen och somnade direkt efter tolvslaget. Idag är det iallafall bättre!


Den enda bilden jag tog igår med iphonen. Har några fler från systemisen,  visar sen när jag är hemma igen.
Anita

Snygging! Ha en fin start på nya året nu, kram

Linnéa

Ja, det var en relativt lugn nyår - men mysig <3

Sofia

Det låter som en skön kväll. Skönt att du mår bättre idag också. Gott nytt år!

Hanna

Vad tråkigt att du inte mådde så bra igår, men bra att du mår bättre idag! :)

liborius

Ja jag hoppas verkligen det här året blir bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: