slide show

2013 designer

 
 
 
Såå jag har ju låtit er välja era favorit designer från varje månad under 2013 (2012 med) och här är de 12 som ni röstat fram, vissa av dessa naglar vill jag knappt kolla på haha men de som jag gillar mest är nog 9 och 10. vilken är eran favorit? ♥
ericaandersson

Älskar nummer 12 och 4, såå fina!

Milina Salihodzic

2 och 8!

Kelly

Alla var verkligen jättefina men tror jag gillar nr 7 och 4 mest :D

Kram

Hanna

Tänk om man ändå hade varit så duktig som du är :)
Sv: Tack :)

caroline

11 :D

Linnéa

Jag gillar verkligen flagg-naglarna <3

Hanna

jätte fina allihopa!

jossan

DAMN, skitsnygga allihopa! :o

sv: Aw, tack sötis! :)

filippa

älskar 8:an och 9:an!!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar 9an!

Pauline

så snygga!

Karin

12 är jätte fin! :)

Julia

Tycker alla är superfina men om jag måste välja en så säger jag nummer 8 faktist :D allt bra med dig?

sannas rum

Alltså du är så j*vla duktig Julia, det är heeelt galet. Jag kan inte säga vilken jag tkr är finast för alla är sååååå fina! Men 12:an sticker ut, helt klart.

Petra

Gud vilka snygga designer, det är för svårt att välja en favorit. :P

Nikaia

så duktigt!!

OLIVIA

9 och 12 var gryyyyyymt snygga!!

Maddiie

2:an och 12:an är mina favoriter :)

Marlene S.R

5 och 9! så snygga!:)

Sandra

Åh, är lite extra kär i nummer fyra!

Isabelle

åh 5an & 9an är helt otroliga, gud vad duktig du är!

Linda

Min favorit är nummer ett :) Superläckra!!

emma

väldigt fina! gillar 9an :)

Karin

Oj vad duktig du är!!

Elaine

jag tycker 1 och 10 va jätte fina :))

Har anordnat en veckans blogg tävling :D
Klicka gärna in på min blogg och va med och tävla! kram

Jasmine

Du är otroligt duktig. Mycket roligt att se!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: