slide show

140121

Kom hem för lite mer än en timme sen, mycket långa dagar nu och eftersom jag pendlar blir dom ännu längre men så länge jag får göra det jag älskar mest (naglar alltså) är det lugnt hehe. idag har jag iallafall haft två st kunder, fotade ett par naglar som jag gjorde men glömde fota den andra gången men kan lägga upp bilder på dom andra naglarna imorgon iallafall.
 
dagens detaljer;
Amanda Johansson

Snyggt :)

Caroline Blomberg

men åh snyggt halsband!

Hanna

Det är nackdelen med att pendla, dagarna blir mycket längre :( Är glad att jag slipper pendla nu för tiden :)
Sv: Att den är! :D

BYSMJ +

snyggt!!

milina.blogg.se

jättefint halsband!

H A N N A ♥

Åh så fint, älskar klockan o halsbandet! :D

Sara Ekman

Härligt när man trivs med sitt jobb :)

ami

jag älskade verkligen dina detaljer, sådant gör mycket på en outfit!

Anita

Snygga bilder :)

Linda

jätte fint

Nicole

Gillar klockan starkt!
Sv: Visst var det fint!

frida

Snyggt, gillar verkligen klockan! :)

Natta

Fina bilder/detaljer! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: