slide show

Zara home

 
Hittade lite fint på zara home igår, vill verkligen inreda mitt egna hem nuuu! hade jag fått inreda precis som jag vill så skulle det bli väldigt vitt haha men jag älskar ju vitt..självklart så vill jag ha lite färgglada detaljer med. hittar ni något på bilden som ni skulle kunna tänka er att ha i ert framtida hem? ♥
Linnéa Alpsten

Så mycket fint! Speciellt jordgloben :)

Linnéa

Åh, man vill verkligen shoppa en massa ny inredning :p

Ja, vita naglar är ursnyggt... använde mitt ena nya O.P.I-lack igår, en ljuslila nyans... blev sjukt fint <3

VERONICA - modeblogg

Otroligt snygga inredningsprylar! Skulle verkligen vilja ha det mesta i mitt rum! :) Kramar

Michelle

Wow, en massa snyggt. Längtar tills jag har ett eget boende att inreda!! :)

Svar: jag med!! :)
Julia

josefine

Hade inte tackat nej till de där!

Anita

Åå, så mycket fina saker :D

Hanna

Många fina saker! :)

Josephine - Living in London

Sv; Ja, det var riktigt kul att åka till paris :)

Amanda

Maassa fint!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Sofia

Massa fint! :)

sara

så mycket fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: