slide show

TODAY

 
Idag ser jag ut såhär! har på mig min supersnygga 'innejacka' från nelly trend, favoritjeansen från bikbok, skor från scorett och halsband från h&m. ♥
Boel

Riktigt snyggt :D

Sv: Ja, väldigt skönt att få mycket framflyttat :)

VERONICA - modeblogg

Det var nog den snyggaste jackan jag sett, vilket kap! Riktigt snygg :) Kram

Mathilda ♥

Snygg outfit! :)

Johanna - A dream as a model ♥

fint :)

Hanna

Snygg outfit! :)

Emma Broberg

så snyggt! älskar jackan, hoppas du får en bra onsdag, kram. <3

Amanda

Snyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Nathalie Tegelstam

Snyggt :)

ida foto. ♛

jättesnyggt!

Caroline Blomberg

men åh va snyggt!!! kramkram

Kaffehörnan

Du bär upp detta bra

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygga stövlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: