slide show

Svart/vit?

 
Svarta eller vita naglar, vad tycker ni är finast? själv så älskar jag allt som är vitt så det är min favorit men svart kan ju aldrig bli fel det heller!
Anita

Snyggt med vitt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Om jag måste välja mellan svart och vitt hade jag valt svart!

Nelly

Tycker båda är fina, men föredrar svart :)

Johanna

Vitt är så himla fint! Men skulle nog säga svart på höst/vinter och vitt på vår/sommar. Vitt är så fint till solbrända händer! :)

anna

gillar nog svart mest :)

Sofia

Jag gillar svarta naglar. Oftast den färgen jag har på mina fingrar. :)

Hanna

I det här fallet måste jag nog säga vitt! :) Jag hade också vela ha vita naglar men har inte lyckats hitta något bra vitt nagellack ännu.. :(

Svar: testa essie 'blanc' eller l'oréals vita nagellack :)
Julia

Linnéa

Snyggt båda två, men jag älskar verkligen det vita lite mer <3

Natta

Jag håller med dig om att vitt är snyggast! :D

Felicia

Vitt, men älskar svart matt!

pusss

linah

beror på vilket sammanhang tycker jag!
fast vitt känns så rent:D

frida christina

Svart fungerar ju alltid, men just nu är vitt favoriten!

Sara Ekman

vita :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: