slide show

Stars & stripes

 
Målade dessa naglar idag på mig själv på jobbet, streckena blev ju inte speciellt raka (höll på med dom i mer än en timme...) men dom ser inte lika ojämna ut när man fotar utan blixt iallafall. måste måla USA's flagga sen när vi är i NY och firar 4th of july så det vore ju bra om jag hann öva lite så dom blir bra tills dess hihi.
Sara Ekman

Att fira 4th of July i USA är grymt skoj! :) De firar så ordentligt där! :)

Svar: jaa det ska bli jättekul verkligen! önskar vi kunde fira lika ordentligt här i sverige som USA gör! :)
Julia

Linnéa Alpsten

Riktigt riktigt snygga tycker jag! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

ami

Men de här blev ju ändå sjukt snygga för det :D

Svar: tack ! :)
Julia

BYSMJ +

galet snygga!

milina.blogg.se

snyggt :)

Michelle

Åh, snyggt.. jag målade "england-naglar" en gång (länge sedan) men så snyggt med flaggor på naglarna! :)

Svar: Den flaggan är också fin, har gjort den med förut! :)
Julia

Alina

snygga!

Anita

Så fint :D

Amanda

Coola! :D

Natta

Vad snyggt med USA's flagga på naglarna! :D

sara

läckert! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: